REKLAMACE
Řešení reklamace:
V případě reklamace prosím postupujte podle článku 8. Obchodních Podmínek
Veškerá komunikace a nahlášení reklamace bude akceptována pouze elektronicky na e-mail uvedený v kontaktech a nebo osobně v místě provozovny.
Do e-mailu nám pošlete pokud možno co nejpřesnější popis závady, fotodokumentaci, případně i video. Při reklamaci požadujeme doložit doklad o zakoupení, v jiném případě nebude reklamace řešena.
Zboží k reklamaci požadujeme dodat kompletně vyčištěné. V případě, že nám dodáte znečistěné zboží na reklamaci (opravu), tak si budeme automaticky účtovat poplatek za jeho vyčištění.
Reklamační protokol ke stažení zde reklamační protokol
Řešení vrácení/výměna zboží:
V případě, že by jste chtěli vrátit, nebo vyměnit zboží tak vyplňte tento Formulář pro vrácení zboží a zboží nám pošlete zpět.
Adresa pro zaslání zboží je:
CARPHOUSE, Belnická 829, 252 42 Jesenice tel. +420 606 080 560
Preferujeme zaslání zboží kurýrem (DHL, DPD, WEDO a pod.)
V případě, že zboží budete posílat Českou poštou tak zvolte službu Balík do Ruky (využívejte POUZE pro malé zásilky do 10kg)
Důležité upozornění:
V případě organizování dopravy zboží k reklamaci je zákazník povinen zásilku zabalit tak, aby bylo zamezeno případnému poškození při přepravě. Pokud zásilka nebude dostatečně zabalená, tak bude zákazník plně odpovídat za veškeré škody způsobené při přepravě a zásilka nemusí být od nás převzata k vyřízení.